top of page

İSRAEL DİMDİK AYAKTA.......

  • 1 Mar
  • 1 dakikada okunur


Tam 47 yıldır ‘’İSRAİL’e ÖLÜM, ABD’ye ÖLÜM ‘’ diye haykırıp durdunuz.


Etrafınıza ölüm saçtınız, saçtırdınız.


Kendi yurttaşlarınız dahil, onbinlerce, yüzbinlerce yaşamı sonlandırdınız.


Yine de İSRAEL DİMDİK AYAKTA. ABD de.


Ya sizler nerdesiniz bu ölümcül, sapık ideolojinin elebaşları ???


Bondi  CHAKIM


Bir önceki yazımı okudunuz mu?



IYT dip not :

İfade edilen görüşler İYT web portalının editöryal politikasını yansıtmayabilir.

Yazarların düşünceleri sadece kendilerini bağlar.





Yorumlar


Bizi Takip Edin
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page